Wednesday, March 07, 2007

Our first Vacation III

The next day we went snowboarding with Tanja & Torsten in Keystone. The weather was not as good as on Monday, but not to bad. We had good times on the slopes. The day went by so fast and we had to drive home in the early afternoon to pick up Ben and take the rental skies back. In the evening we decided to go out for Dinner again to say good bye to our wonderful first vacation time we had. We went with Mr. Ben to the Grand China Buffet here in Fountain. Ben really likes it there. And today, I had a fun day at work again. I love my work and even so I was happy to had those 2 days off, I was glad to go back to work today. ( A feeling I rarely had in Germany...it must be Subro)

Am naechsten Tag waren wir snowboarden mit Tanja & Torsten in Keystone. Das Wetter war nicht so gut wie am Montag, aber auch nicht zu schlecht. Wir hatten gute Zeiten auf den Pisten. Der Tag verging wie im Flug und wir mussten am fruehen nachmittag nachhause fahren um Ben abzuholen und die Rental Skier zurueckzubringen. Am Abend entschieden wir nochmals zum Essen zugehen und Auf Wiedersehen zu unserem ersten wunderbaren Urlaub zu sagen. Wir waren mit Ben im Grand China Buffet hier in Fountain. Ben mag es dort sehr. Und heute, hatte ich wieder Spass auf meiner Arbeit. ich liebe meine Arbeit , auch wenn ich froh war 2 Tage frei zu haben, war ich doch wieder froh zurueck zur Arbeit zu gehen. (Ein Gefuehl das ich in Deutschland selten hatte... es muss wohl an der Regressabteilung liegen)


Martina

No comments: