Saturday, May 05, 2007

Baby Shower again...

Today I went to my second baby-shower here in the States. I personally think it's such a great thing for the mom to be. You meet with your girl friends, get almost all the stuff you need for a newborn and have a blast, which is the most important thing. Of course you play some games and the nice thing is, even you are not the mom to be, you can win a little present. Today, I won two tubes of lotion, just in having the right cake plate :-)) Below you see Jean and me with my new haircut and colour....

Heute war ich auf meinem zweiten Baby-Shower hier in den Staaten. Ich persoenlich denke es ist eine grossartige Sache fuer die werdende Mutter. Du triffst Dich mit Deinen Freundinnen, bekommst all die Sachen die du fuer ein Neugeborenes braucht und hast ein Freude, was wohl das wichtigste ist. Natuerlich werden einige Spielchen gespielt und das schoene ist, auch wenn Du nicht die werdende Mutter bist, kannst Du ein kleines Present gewinnen. heute habe ich zwei Tuben Creme gewonnen, nur weil ich den richtigen Kuchenteller hatte :-)) Unten seht Ihr Jean und mich mit meinem neuen Haarschnitt und Farbe....

Ben is doing his favorite job, eating cake...
Ben bei seiner Lieblingsbeschaeftigung, Kuchen essen...

It was a great party. Thanks, Jean and I hope you enjoy all the cool presents you got... Es war eine super Party. Danke Jean und ich hoffe Du freust Dich ueber all die coolen Geschenke.
Martina

No comments: