Monday, July 30, 2007

sad weekend :-(

This weekend was really, really sad for me as my mom left us on Thursday to fly back to Germany and of course Christian had to work the whole weekend.... Basically I did nothing, I watched a couple of movies with Ben and was in trance the whole weekend... I was able to wash some dirty clothes and were on the phone with my mom via Skype. We went to Walmart on Sunday evening to buy some grocery's. Believe me guys, this is really the hardest thing which happens when you immigrate to another country, you have to leave your family behind and you have to say Good Bye, again and again.... I hate it. It doesn't change my mind, I'm still so glad that we can live in this wonderful country, but I will always miss my family in Germany.

Dieses Wochenende war wirklicht richtig traurig fuer mich weil meine Mom nach Deutschland zurueckgeflogen ist und Christian natuerlich das ganze Wochenede arbeiten musste.... Im Grunde genommen hab ich nichts gemacht, ich hab mit Ben ein paar Filme geschaut und war wie im Trance das ganze Wochenende. Ich war in der Lage ein bischen dreckige Waesche zu waschen und mit meiner Mom ueber Skype zu telefonieren. Wir waren am Sonntag bei Walmart Lebensmittel einkaufen. Glaubt mir Leute, das ist echt das schlimmste, was passiert, wenn man in ein anderes Land auswanderd, man muss seine Familie zuruecklassen und muss immer wieder Abschied nehmen.... Ich hasse es. Es aendert nicht meine Meinung hier in diesem wundervollen Land zu leben, aber ich werde immer meine Familie in Deutschland vermissen.

I love you mom... Miss you!!!!!!

Martina

No comments: