Sunday, August 12, 2007

This weekend....

we went to my friend Julia's house and the kids had so much fun... I wish I could be a two year old again (not really) but just running around and playing with such cool stuff.... at least the kid's had fun in the heat.... at the moment it is really hot and the sun is burning, but I like it... Winter will be here soon anyway, so we have to enjoy the hot summer days!
waren wir bei meiner Freunding Julia und die Kinder hatten so viel Spass.... Ich wuensche ich waere nochmal zwei (nicht wirklich), aber einfach nur rumrennen und mit coolen Sachen spielen.... Wenigstens die Kinder hatten Spass in der Hitze.... Im moment ist es wirklich richtig heiss und die Sonne brennt, aber ich mag's. Der Winter wird sowieso bald wieder hier sein, so dass wir die heissen Sommer Tage geniessen muessen!

Today I cleaned the house, I just love it :-))). It tooks me forever. Ben and I went to Walmart and bought some groceries we forgot to buy yesterday and I cooked.... Yeah, that was my lazy sunday... I still love going shopping on sunday's... It makes my life so much more easier.
heute habe ich das Haus geputzt, ich liebe es einfach ;-))). Es hat ewig gedauert. Ben und ich waren dann noch beim Walmart Lebensmittel kaufen, die wir gestern vergessen hatten und ich hab gekocht... Yeah, das war mein fauler Sonntag. Ich find's immer noch klasse Sonntag's einkaufen zu gehen.... Es erleichtert mein Leben ungemein.
Martina

No comments: