Sunday, April 13, 2008

Costa Rica 2008 - Part I

We are back from our vacation in Costa Rica and I finally found the time to update the blog. I'm sitting outside in our beautiful backyard working on it and the sun is shining, isn't that great? First let me tell you, we had an awesome time in Costa Rica. It is a beautiful, amazing country and as I learned the Switzerland of South and Middle America. This time we actually were able to see a lot more than last time. We arrived early in the morning and after a good breakfast at my sister in law, we drover to the beach. Here you can see some pictures I made on the way.
Wier sind wieder zurueck von unserem Urlaub in Costa Rica und ich habe endlich die Zeit mal den Blog upzudaten. Ich sitzte gerade draussen in unserem wunderschoenem Garten, arbeite dran und die Sonne scheint, ist das nicht grossartig? Als erstes lasst es Euch sagen, wir hatten eine grossartige Zeit in Costa Rica. Es ist ein wunderschoenes, fantastisches Land und wie ich gelernt habe die Schweiz Sued- und Mittelamerikas. Dieses Mal haben wir auch ein bischen mehr gesehen als das letzte Mal. Wir kamen fruehmorgens an und nach einem guten Fruehstuck bei meiner Schwaegerin, fuhren wir zum Strand. Hier koennt Ihr ein paar Bilder sehen die ich unterwegs gemacht habe.

Those two little guys were walking around in the amazing hotel we stayed in:

Martina

No comments: