Thursday, July 03, 2008

Chappel Hills Mall

Today we went to the Chappel Hills mall. Love it. It's my preferred mall here in the Springs. Christian was able to leave work earlier, which was great for Mom and me as he was watching Ben at the playground during we were shopping. Thank you Christian! We appreciate it :-)
Heute waren wir in der Chappel Hills Mall. Love it. Es ist meine bevorzugtes Einkaufszentrun hier in den Springs. Christian war es moeglich frueher Schluss zu machen, was grossartig fuer Mutschka und mich war, da er mit Ben auf dem Spielplatz war, waehrend wir einkaufen waren. Danke Christian! Wir waren sehr dankbar :-)
Christian didn't want to join us in this pic. His words: "I'm not a tourist"; I don't care. Love the pic in front of the flag!!!!
Christian wollte nicht mit auf's Bild. Seine Worte: "Ich bin doch kein Tourist"; mir ist's egal. Ich finde das Bild mit der Flagge im Hintergrund super!!!!
Martina

No comments: