Saturday, July 19, 2008

Sky Sox against New Oreleans Zephyrs

Every month we make goal at work our Manager invites the department to do some fun stuff. Since we started this new rewards & recognition program, we went to the movies (Ironman), we went to "Famous Dave" (a BBQ Restaurant) for Lunch and this time we went to the Sky Sox Game. As it was a Friday evening the family's were able to join, so I brought Ben and Christian. We had a typical American game with Hot Dogs, Soda and Potato Chips. And a lot of fun!!!! It was a great evening.
Jeden Monat auf der Arbeit, in dem wir unser Ziel erreichen laedt unser Manager die Abteilung ein um was schoenes zu machen. Seit wir das Programm gestartet haben waren wir im Kino (Ironman), wir waren bei "Famous Dave" (ein BBQ Restaurant) zum Mittagesssen und diesemal waren wir beim Sky Sox Spiel. Da es Freitag Abend war, war es moeglich auch die Familie mitzubringen, also habe ich Christian und Ben mitgenommen. Wir hatten ein typisches amerikanisches Spiel mit Hot Dogs, Soda und Chips. Und eine Menge Spass!!!! Es war ein super Abend.

The game:
Ben enjoying his Soda
Ben geniesst sein Getraenk

Christian and me (Ben was not willing to join us) and in the back row you can see my manager.
Christian und ich (Ben war nicht willig mit uns auf's Bild zu kommen) und in der hinteren Reihe koennt Ihr meinen Manager sehen.

My friend Karen and me, not the best picture of us....
Meine Freundin Karen und ich, nicht gerade das beste Bild von uns....


Lara and me wearing funky glasses for the 3-D Firework... Lara und ich tragen ausgefallene Brillen fuer das 3-D Feuerwerk.... PEACE :-)

The firework was really awesome. And the pictures turned out well... Das Feuerwerk war wirklich genial. Und die Bilder sind auch gut geworden....


As of now I do not believe we will make goal for July - Damn.... I was already excited to hear what will do.... Wie es im Moment ausschaut werden wir wohl fuer July unser Ziel nicht erreichen.... Damn... Ich war schon ganz aufgeregt zu hoeren was wir machen..

Martina

No comments: