Monday, August 25, 2008

Bad News and Good News

This weekend was way to exciting for my taste.... The bad news: On Friday Miss Chris gave us her two weeks notice, she is shutting down her daycare as she got a job as an assistant teacher. I was shocked. This was something I never, ever expected.... Now the search for a new daycare started again. My poor little boy. This will be his third daycare. Thanks God he is so easy going and it doesn't matter to him.... The good news: On Sunday we found a really nice lady close by and he will start with her on 9/2.

Das Wochenende war viel zu aufregend fuer meinen Geschmack... Die schlechten Nachrichten: Am Freitag hat uns Miss Chriss Ihre Kuendigung gegeben, sie macht Ihren Daycare dicht, da sie eine Stelle als Assistenz Leherin bekommen hat. Ich war schockiert. Das war was, was ich niemals, nie erwartet haette.... Nun fing wieder die Suche nach einem neuen Daycare an. Mein armer kleiner Bub. Das wird dann sein dritter Daycare sein. Ich bin froh dass er so geschmeidig ist und es ihm nichts ausmacht.... Die guten Neuigkeiten: Am Sonntag haben wir eine wir eine sehr nette Lady in der Naehe gefunden und er faengt am 2.9. bei Ihr an.

What else happened? We were invited to our friends Emily and Tim to finally see little baby Hannah, who is already 3 month old. Let me tell you guys, what a beauty with thick black hair. No Pics, sorry.

Was ist sonst noch passiert? Wir waren bei unseren Freunden Emily und Tim eingeladen um endlich Baby Hannah zu sehen, die mittlerweile schon 3 Monate ist. Lasst es Euch sagen, was fuer eine Huebsche mit dickem schwarzen Haar. Keine Bilder, sorry.

We also went to the mall and I found this outfit for Ben. I love sales :-) We are getting ready for Florida. Yeah! He Clemens, I hope you have such a cool trunk as your nephew!!!!

Wir waren auch in der Mall und ich hab diese Outfit fuer Ben gefunden. Ich liebe sales :-). Wir bereiten uns auf Florida vor. Yeah! He Clemens, ich hoffe Du hast auch so eine coole Badehose wie Dein Neffe!!!! Sunday evening Will finally could made it for dinner. We had some "Gulasch". It also was his wedding anniversary, which he was not able to spend with Biggi. I'm glad he at least had no fast food on their special day....

Am Sonntag war es Will endlich moeglich zum Essen zu kommen. Wir hatten Gulasch. Es war auch sein Hochzeitstag, den er nicht mit Biggi verbringen konnte. Ich war so froh, dass er wenigstens kein fast food an diesem speziellen Tag essen musste...
Martina

1 comment:

steffi2282 said...

Mhm, ich bekomm Hunger.