Thursday, November 27, 2008

Happy Thanksgiving



This isn't just a turkey as you can plainly see. I made it with my hand which is a part of me. It comes with lots of love especially to say, I hope you have a very, Happy Thanksgiving Day!

Das ist nicht nur ein Truthahn wie Ihr deutlich sehen koennt. Ich habe ihn mit meiner Hand gemacht, welche ein Teil von mir ist. Es kommt mit jeder Menge Liebe speziell um zu sagen, ich hoffe Ihr habe einen sehr schoenen Thanksgiving Day!
We spend the day at Alex house and we had a lot of wonderful food. We didn't had a turkey, but tons of other stuff.... We had a great day and Ben enjoyed playing with Alex kids. Thanks for having us.... - sorry, I didn't took any pics -
Wir haben den Tag bei Alex verbracht und wir hatten jede Menge wunderbares Essen. Wir hatten keinen Truthahn, aber Tonnen von anderen Sachen.... Wir hatten einen grossartigen Tag und Ben fand es klasse mit Alex Kindern zu spielen. Danke fuer die Einladung ... - Sorry, ich hab keine photos gemacht -
Martina

No comments: