Tuesday, January 27, 2009

Las Vegas Night

This weekend we had the Reward & Recognition Party from my company. It was awesome and we had so much fun. Thanks to Angelique who watched the little lovely devil, Christian was able to join me this year. The food was super, super good (as Ben would say :-) ) especially the chocolate fountain.... We also gambled again, but Lara, me and Keona had so much more fun going into the free photo booth and taking funny pictures. As soon I get them scanned in, I will share the best with you guys, they turned out really, really good!
Dieses Wochenende hatten wir die Reward& Recognition Pary von meiner Firma. Es war wunderbar und wir hatten jede Menge Spass. Dank Angelique, die auf den kleinen lieben Teufel aufgepasst hat, konnte Christian dieses Jahr mitkommen. Das Essen was super, super gut (wie Ben sagen wuere :-) ) speciell das Schokoladen Fondue.... Wir haben auch wieder gespielt, aber Lara, Keona und ich hatten mehr Spass in der photo box wo wir lustige Bilder gemacht haben. Sobald ich sie eingescannt bekomme, werde ich Euch die besten zeigen, sie sind wirklich richtig gut geworden!

Lara, me and Keona

Christian getting some strawberries for us....
Christian macht uns Schokoladen Erdbeeren...
See the beautiful dress. Karen borrowed the dress to me. Love it! Karen, thank you so much for the dress! Next year you really need to join us again (no excuses!!!!) Love ya!
Seht das wunderschoene Kleid. Karen hat es mir geliehen. Liebe es! Karen, vielen Dank fuer das Kleid! Naechstes Jahr musst Du auf alle Faelle wieder dabei sein (keineEntschuldigungen !!!!) Love ya!


Martina



4 comments:

Karen Frost said...

Gorgeous again! =]

Danii said...

Beautiful dress!!!!!!!!!!!

Mikaela said...

Wow, was fuer ein tolles Kleid! Steht Dir prima. Liebe Gruesse.

Steffi said...

hammer das kleid! freut mich dass du so viel spass hattest :)