Saturday, February 14, 2009

Valentine's Weekend

As you guys know, Christian and I do not celebrate this stupid holiday. It pissed me of that I had to bring 20 cards from Ben for Valentines Day for the daycare.... Whatever, it appears Ben had a blast, he was all excited when he came home with his decorated shoebox full of cards and candies. Ben was also invited to Justin's "Star Wars" Birthday Party and he freaked out. He was able to fight with "Darth Vader". Sorry, no pics, every single one I have taken just looks stupid....
It was finally time to get Ben a new haircut. I think he looks really cute. Like a big boy, not a baby anymore. And I finally worked on our guest room and was able to finish it. Looks awesome. The color is a light green. This is the best room I did so far. Now we only have to do the two bathrooms upstairs and the stairs, and, and.... I guess it will never end and if you just start all over again with the renovation projects.
Wie Ihr alle wisst feiern Christian und ich diesen bloeden Feiertag nicht. Es hat mich schon angenervt, dass ich 20 Karten von Ben fuer Valentine's Tag in den Daycare bringen musste....Wie auch immer, es schien als haette Ben seine Freude gehabt, er war ganz aufgeregt als er heimkam mit seinem dekoriertem Schuhkarton voll mit Karten und Suessigkeiten. Ben war auch bei Justin's "Star Wars" Geburtstags Party eingeladen und er ist ausgeflippt. Er Haarschnitt bekommt. Ich finde er sieht total suess aus. Wie ein grosser Junge, nicht wie ein Baby. Und ich habe endlich am Gaestezimmer gearbeited und hab es fertig bekommen. Sieht super gut aus. Die Farbe ist ein helles gruen. Das Zimmer ist bislang am besten geworden. Nun muessen wir nur noch die beiden Badezimmer oben fertig machen und die Treppse, und, und.... Ich denke es wird niemals fertig werden und wenn, dann faengt man gerade wieder von vorne an mit den Renovierunsprojekten.



Martina

No comments: