Monday, April 27, 2009

Girls Night

Last week we went to "Old Chicagos" with a couple of coworkers to say Good Bye to my friend Karen who is leaving the company to work for USAA (another big insurance company here in the Spring). Even so this was a sad event, we all had a lot of fun.....Karen my great friend and my awesome teacher, I love ya and I will miss you so much at work!!!!!!
Letzte Woche waren wir mit ein paar Arbeitskollegen im "Old Chicago" um uns von meiner Freundin Karen zu verabschieden, die unsere Firma verlaesst um fuer USAA (eine andere grosse Versicherungsgesellschaft hier in den Springs) zu arbeiten. Auch wenn es ein trauriger Anlass war, wir hatten alle jede Menge Spass.... Karen meine grossartige Freundin und meine grossartige Lehrerin, I love ya und ich werde Dich sehr auf der Arbeit vermissen!!!!!
This weekend we were invited to Christian's coworker Brett, his wife Robin and her little daughter Christin and we drove all the way up to Monument. It was really great, we ate and drank all day and played Poker... I guess I really have to learn it as it appears all people around me are into the game. I did a little bit better than the last time....Unfortunatley I didn'd took any picture. I had the camera with me I just forgot....
Dieses Wochenende waren wir bei Christian's Kollegen Brad, se iner Frau Robin und Ihrer kleinen Tochter Christin eingeladen und wir sind den ganzen Weg nach Monument gefahren. Es was wirklich super, wir haben den ganzen Tag gegessen, getrunkenund Poker gespielt... Ich denke ich muss das Spiel wirklich lernen, es sieht so aus als ob alle Leute um mich rum total auf dieses Spiel abfahren. Ich hab mich ein bisschen besser geschlafen dieses mal.... Leider habe ich keine Fotos gemacht. Ich hatte die Kamera dabei, aber ich hab's einfach vergessen....

I cooked again on Sunday.... Yes, I have my new favorite web page to figuer out new receipes under www.allrecipes.com. This is a "Smoked Salmon Fritata" and Ben liked it so much, he even ate a second piece. I guess we will cook that again :-)
Ich habe am Sonntag mal wieder gekocht... Ja, ich habe meine neue Lieblings Web Seite auf der ich neue Rezepte finde unter http://www.allrecipes.com/. This is a "Geraeucherte Lachs Fritata" und Ben hat es so sehr gemocht, er hat sogar noch ein zweites Stueck gegessen. Ich denke das werden wir mal wieder kochen :-)

Martina

3 comments:

Steffi said...

that looks yummy! you made me hungry!

Karen said...

I love you, too, you crazy American! I will miss seeing you everyday... good thing that I'm still going to be in the neighborhood! See you Saturday!

Clausewitz said...

Oi. Parabéns pelo excelente blog. Gostaria de lhe convidar para visitar meu blog e conhecer alguma coisa sobre o Brasil. Abração