Saturday, May 16, 2009

Ben's Birthday Party (Girls Part)

or let's just say I was in the mood for a lot of pictures with my girls.....
oder lasst es mich so sagen, ich war in der Stimmung fuer jede Menge Photos mit meinen Maedels.....

This is me with Ms. Angie (Ben's lovely, wonderful daycare Lady and now a friend of mine)
Das bin ich mit Ms. Angie (Ben's grossartigen, wunderbaren Tagesmutter und nun eine Freundin von mir)
Part of the girls from the MNO (Mom's night out) - Wendy, me, Rocio and Angie
Teil von den Maedels der MNO (Mutter's Nacht aus) - Wendy, ich, Rocio and Angie
Of course my crazy friend Chris (look there were also man present at the party :-) )
Natuerlich meine verrueckte Freundin Chris (schaut es waren auch Maenner auf der Party anwesend :-))

My great friends from work (Keona, me and Lara)
Meine grossartigen Freunde von der Arbeit ( Keona, ich und Lara)

and my German friend over here (Julia and me)
und meine deutsche Freundin hier (Julia und ich)


I had a blast.. I don't even know who enjoyed the Party more, Ben or I?
Ich hatte meine Freude... Ich weiss gar nicht wer die Party mehr genossen hat, Ben oder ich?
Martina



No comments: