Saturday, May 16, 2009

Ben's Birthday Party (Kid's Part)

Today we had Ben's big Spiderman Party and let me tell you it was awesome. He enjoyed his whole party so much, it was worth every penny..... We borrowed this bouncy house from my friend Lara's sister, which was later on a hit at the party....

Heute war Ben's grosse Spiderman Party und lasst es mich Euch erzaehlen es war grossartig. Er hat seine ganze Party total genossen und es war wirklich jeden Pfennig wert... Wir haben dieses Sprung Haus von meiner Freundin Lara's Schwester geliehen und es war spaeter der Hit auf der Party.....
Of course we had a Pinjata again. The only sad thing was that it broke early in the game, but I think as soon as the candy came out the kid's were not upset about it anymore... Korianah had the last hit.

Natuerlich hatten wir auch wieder eine Pinjata. Das einzig traurige war, das es sehr frueh im Spiel gebrochen ist, aber ich denke sobal die Suessigkeiten rausfielen war keiner der Kinder mehr veraergert.... Koranah hatte den letzten Schlag.


Happy Birthday Boy!
Gluecklicher Geburtstags Junge!
The great Spiderman Cake.
Der grossartige Spiderman Kuchen.
Blowing out the candles.
Beim Kerzen auspusten.
And Chris dumped him into the cake...
Und Chris hat ihn in den Kuchen geschubst...
Ben opening his presents. Let me tell you, this litte boy is so spoiled. He got ton's of stuff and people over here are just gettig crazy buying birthday presents for a 4 year old. I was amazed!Thank you everybody for all the wonderful gifts you have given my little boy. He loves everything!
Ben beim Geschenke auspacken. Lasst es mich so sagen, der kleine Jung ist so verwoehnt. Er hat Tonnen von Zeugs geschenkt bekommen und die Leute hier sind werden echt wahnsinnig beim Geburtstags Geschenke Kauf fuer einen 4 Jahre alten. Ich war erstaunt! Vielen Herzlichen Dank an alle fuer die wunderbaren Geschenke die Ihr meinem kleinen Jungen gebracht habt. Er liebt alles!


Martina



No comments: