Friday, July 31, 2009

Happy 5th Anniversary (July 31th, 2009)

Christian and I are married for 5 years! I can not believe how time is flying by. What wonderful, exciting and also kind of stressful years. But together we are able to manage our old and new live and we just love it. Christian, thank you so much for our live and for being such a great husband and dad. You are the kindest, patient and nicest husband, my soulmate and you can also be Mr. Grumpy, Ben and I love you very much!!!! In order to celebrate our big day, my friend Lara took Ben for his first sleepover and he had a blast. His first word's the next morning were: "Mom, that was super, super cool!". Christian and I went out for dinner to the A-1 Japanese Grill. We really like it, they cook the food directly in front of you and do some tricks, in the background you can see the Volcano made out of onions. We also had some sushi. Afterwards we went to see the new Harry Potter movie. We had such a wonderful evening! Lara, thanks again for watching my little one!

Christian und ich sind nun 5 Jahre verheiratet! Ich kann kaum glauben wie die Zeit verfliegt. Was fuer wundervolle, aufregende und auch ein bischen stressvolle Jahre. Aber zusammen war es uns moeglich unser altes und neues Leben zu managen und wir lieben es. Christian, danke fuer unser Leben und das Du so ein grossartiger Ehemann und Dad bist. Du bist der freundlichste, geduldigste und netteste Eheman, mein Seelenverwandert undDu kannst natuerlich auch Mr. Brummig sein, Ben und ich, wir lieben Dich sehr!!!!! Um den grossen Tag zu feiern meine Freundin Lara hat Ben fuer seine erste Uebernachtung auswaerts genommen und er hatte seine Freude. Seine ersten Worte am naechste Morgen waren: "Mom, das war super, super cool!" Christian und ich waren zum Abendessen beim A-1 japanischen Grill. Wir moegen es sehr, sie kochen direkt vor einem und machen ein paar Tricks, im Hindergrund koennt Ihr einen Vulkan aus Zwiebeln sehen. Wir hatten auch Sushi. Danach waren wir im Kino um den neuen Harry Potter Film zu sehen. Wir hatten so einen wundervollen Abend! Lara, vielen Dank nochmal fuer's Aufpassen von meinem Kleinen!

Martina

1 comment:

Heike said...

Congrats!
LG Heike