Sunday, August 02, 2009

Kennedy, Lexi and Caleb's Birthday Party

Today was the big day for Kennedy, Lexi and Caleb. There Birthday Party was at a place where the kids had all kind of cool stuff. I was unable to join as I was invited to a Baby Shower for my friend Ramona, who is expecting her second child, a little girl in September. Sorry I do not have any pictures of the Shower, as Christian had the camera for the birthday party....As you can see, the kid's had again so much fun. Ben was really spoiled this weekend. Being invited to two party's.... Wow...

Heuter war der grosse Tag fuer Kennedy, Lexi und Caleb. Die Geburtstagsarty war an einm Ort wo die Kinder alle Sorten von coolem Zeug hatten. Mir war es nicht moeglich mitzukommen, da ich auf dem Baby Shower von Freundin Ramona eingeladen war, die Ihr zweites Kind, ein kleines Maedel im September erwarted. Sorry, aber ich hab keine Bilder von dem Shower, da Christian die Kamera fuer die Geburtstagsparty hatte... Wie Ihr sehen koennt hatten die Kinder mal wieder so vie Spass. Ben wurde richtig verwoehnt das Wochenende... Eingeladen zu zwei Party's.... Wow....

The Birthday Gang...


The Birthday Girls...

Cake


Somehow it does not let me turn the video. But I hope you still enjoy the little movie
Irgendwie laesst es mich das Video nicht drehen. Aber ich hoffe Ihr geniesst das kleine Video trotzdem

Martina

No comments: