Sunday, August 09, 2009

Partytime - Volume No.: 1

Parties over here are a blast, especially as everybody has kids you don't go out, you just party at a house, bring your family and a lot of food and drinks and the party gets started... This one was at my good friends Chris's house and we had a great evening... OMG... I felt really bad the next day, but I had an amazing evening.. I don't know where all the man were, not a single picture taken of them... What a great party. Thanks for having us.

Parties hier sind eine wahre Freude, gearde weil jeder Kinder hat, geht man nich aus, man feiert stattdessen in einem Haus, bringt seine Familie, eine Menge Essen und Trinken und los geht die Party... Diese hier war bei meiner guten Freundin Chris im Haus und wir hatten einen grossartigen Abend... OMG (oh my god).... Mir ging's richtig dreckig am naechsten Tag, aber ich hatte einen super Abend... Ich weiss auch nicht wo die Maenner waren, kein einziges Foto wurde von Ihnen gemacht.... Was eine tolle Party. Danke fuer die Einladung. The host Chris and me
Der Gastgeber Chris und ich

Simone, myself and Wendy

Simone and I


Robin, Simone, myself, Christ and Victoria

Oh and kid's were also there, tons of kids.... I guess they had a blast, too
Oh und Kinder waren auch da, tonnen von Kindern... Ich denke sie hatten auch eine Freude.


Martina



No comments: