Sunday, September 13, 2009

Football Season....

started again and you either love it, like Christian or just don't pay attention like I do.....Anyways we went to our friends Brett and Robins house to watch the game on Sunday afternoon and I thought it was hillarious how they all freaked out about everything. I'm assuming it would be the same way, me watching a Mainz 05 soccer game.... I had a lot of fun, too as I was cuddling my myself named nephew as my real one is living so far away. Cute little Blake is already grown a lot since the last time I saw him....

Die Football Saisson hat wieder angefange und entweder liebt man sie, wie Christian oder passt nicht auf so wie ich... Wie auch immer, wir waren bei unseren Freunden Robin und Brett um das Spiel am Sonntag Nachmittag anzuschauen und ich dachte es war super lustig wie sie alle ausgeflippt sind ueber jede Kleinigkeit; ich denke mal es wuerde das gleich sein, wenn ich ein Mainz 05 Fussball Spiel anschaue.... Ich hatte auch jede Menge Spass da ich meinen selbsternannten Neffen knuddeln konnte, da mein richtiger ja so weit weg wohnt. Kleine suesser Blake ist schon richtig gewachsen seit ich ihn das letzte mal gesehen habe....

GO BRONCOS!!!!!!


The fans starring at the TV.
Die Fans starren auf den Fernseher..


Ben loves little Blake, too. No wrong thoughts. Our family planning is done!
Ben liebt auch den kleinen Blake. Keine falschen Gedanken. Unsere Familienplanung ist abgeschlossen!


Martina

No comments: