Sunday, November 29, 2009

Skisaisson started

and we had a blast!!!!! Even so the weather was not perfect as I like it, the view was clear, which is most important for me. Ben really liked his lessons. In his own words: Skiing is so awesome!!!

Die Ski Saisson hat angefangen und wir hatten unsere Freude!!!!! Auch wenn das Wetter nicht so perfekt war, wie ich es mag, die Sicht war klar, was das wichtigste fuer mich ist. Ben mochte seine Ski Stunden. In seinen eigenen Worten: Skifahren ist so grossartig!!!!!





Martina

3 comments:

Bianka,Will, Gavin,Joanna said...

Wer fährt denn da im 2. Video, kann ich nicht richtig erkennen. Freut mich, dass ihr die Wintersaison eingeläutet habt. Freu mich euch bald zu sehen.

Tanja, Herbert + Kinna von Ducati said...

Brrr, that looks pretty cold! But I'm glad that you can enjoy it!
Sunny regards from California

tony said...

Hi, it's a very great blog.
I could tell how much efforts you've taken on it.
Keep doing!
mp3 download