Monday, March 22, 2010

Weekend Pictures

The weekend was actually pretty nice, even so I'm still fighting my sinus infection (it's been almost 5 weeks now and it is not getting any better) I met with the girls for a Mom's kids night on Saturday and we had a blast.... On Sunday instead of skiing (due to feeling sick) we decided to go and play miniature golf. We had so much fun. We than went to Dairy Queen for a little bite to eat. I really love their ice cream and Ben and I shared a Banana Split... Of course this is contrary with eating more healthier this year, but we working on it :-)

Dieses Wochenende war wirklich schoen, auch wenn ich immer noch meine Sinus Infektion bekaempfe (es sind nun schon fast 5 Wochen und es wird und wird nicht besser). Ich habe mich mit den Maedels fuer eine Mutter/Kind Nacht getroffen am Samstag und wir hatten unsere Freude.... Am Sonntag anstatt Skifahren zu gehen (da wir uns immer noch krank fuehlen), entschieden wir uns ein bischn Minigolf zu spielen. Wir hatten so viel Spass. Wir waren dann bei Dairy Queen fuer einen Happen zu Essen. Ich liebe deren Eis und Ben und ich haben uns einen Bananen Split geteilt..... Natuerlich ist das mal wieder contraer mit dem gesuendere Essen dieses Jahre, aber wir arbeiten dran :-)








Martina



2 comments:

Maren said...

Hi Martina, I saw you in with the back in shape team of Manu - but what about those fries ;-))
hope you'll get better soon - many greetings from germany - from the rheingau,
Marén

Die Mainzer said...

@ Maren
und weisst Du was,hatten uns doch am Samstag "The Biggest Loser Family Cookbook" gekauft.... Ja, ja die guten Vorsaetze :-)
LG martina