Sunday, May 02, 2010

Lazy lately

in updating my blog.... Been very busy recently!!!!

I have started my own business on the side and been gone a lot on the weekends. Please check out my new web page:

www.liasophia.com/martina

Ich bin faul in der letzten Zeit in updating den Blog..... Bin sehr beschaeftigt seit kurzem!!!!

Ich habe mein eigenes Geschaeft nebenbei und bin eine Menge unterwegs am Wochenende. Schaut Euch mal meine neue Webpage an:

www.liasophia.com/martina

***************************************************************

What else happened? My good friend Ramona is getting married next weekend so we are all excited about it. She had her bachlorette party the other week. As I went directly from work, I didn't had my camera handy and the pic's I took with my cell turned out to dark. So no pictures of the stripper (he was a hottie....) We had so much fun. I was cracking up..... Looking so forward to the wedding next weekend!

Was gibt es sons Neues? Meine gute Freunding Ramona heiratet naechstes Wochenende und wir sindschon total aufgeregt. Sie hatte Ihre Junggesellinen Party letztens. Da ich direkt von der Arbeit hin bin, hatte ich leider meine Kamera nicht dabei und die Bilder von meinem Handy sind zu dunkel geworden. So, keine Bilde vom Stripper (er war echt heiss...) Wir hatten so einen Spass. Ich hab mich weggeschmissen.... Wir freuen uns auf die Hochzeit naechste Woche!!!!

Martina

No comments: